دستورات روتین در اورژانس های شایع جراحی

وبلاگی برای سهولت کار اینترن ها و دستیاران جراحی (دکتر حمیداحمدی )

دستورات روتین در اورژانس های شایع جراحی

وبلاگی برای سهولت کار اینترن ها و دستیاران جراحی (دکتر حمیداحمدی )

رضایت‌نامه‌ها

رضایت‌نامه عمل جراحی پرخطر و مورتالیتی

اینجانبان، همراهان و وابستگان بیمار ...................... که در بخش ............... بستری است، ضمن استماع توضیحات کامل پزشکان در مورد نیاز بیمارمان به عمل جراحی و با توجه به توضیحات خاص ایشان در خصوص شرایط زمینه‌ای بیمار که انجام عمل جراحی را در وی پرخطر می‌‌سازد، رضایت کامل خود را برای انجام این عمل جراحی اعلام می‌داریم و پذیرای هر گونه عارضه‌ای (حتی مرگ و میر) که ممکن است حین یا پس از جراحی رخ دهد، خواهیم بود و در این خصوص، پزشکان جراح و بیهوشی را بری‌الذمه و بری‌الدیه می‌دانیم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهیم داشت.

امضاء و اثر انگشت همراهان (با نام و نسبت خویشاوندی)

رضایت‌نامه قطع عضو (آمپوتاسیون)

اینجانب .................................... ضمن استماع توضیحات کامل پزشکان در مورد نیاز به عمل جراحی با توجه به بیماری‌ام (که به طور خاص توسط پزشکان جراح به بنده تفهیم شده است) و آگاهی از این موضوع که ممکن است حین یا پس از عمل جراحی، احتمال قطع عضو (اندام ...............) از هر سطحی که پزشکان صلاح بدانند، پیش بیاید، رضایت کامل خود را برای انجام این عمل جراحی اعلام می‌دارم و عواقب آن را در خصوص قطع عضو به طور کامل خواهم پذیرفت. لذا در این خصوص هیچ گونه اعتراضی نداشته، پزشکان جراح را بری‌الذمه و بری‌الدیه می‌دانم.

امضاء و اثر انگشت بیمار و شاهد


رضایت‌نامه ماستکتومی

اینجانب ................ همسر بیمار ................ که در بخش ................... بستری است، ضمن استماع توضیحات کامل پزشکان در مورد نیاز همسرم به عمل جراحی پستان، رضایت کامل خود را برای انجام این عمل جراحی اعلام می‌دارم و می‌دانم که ممکن است لازم شود کل (یا بخشی از) پستان همسرم در جریان عمل جراحی برداشته شود (یعنی ماستکتومی). در این خصوص نیز اعتراضی نداشته، پزشکان جراح را بری‌الذمه و بری‌الدیه می‌دانم.

امضاء و اثر انگشت همسر بیمار و خود بیمار 

 رضایت‌نامه استومی

اینجانب ......................................... ضمن استماع توضیحات کامل پزشکان در مورد احتمال تعبیه استومی (یعنی خروج مدفوع از پوست جدار شکم) در جریان عمل جراحی خود، رضایت کامل خود را برای انجام این عمل جراحی اعلام می‌دارم و در صورت تعبیه استومی (به صورت موقتی یا دایمی)، اعتراضی نخواهم داشت و پزشکان جراح را بری‌الذمه و بری‌الدیه می‌دانم.

امضاء و اثر انگشت بیمار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد